Under masken

Alla inlägg under februari 2010

Av nav - 13 februari 2010 20:20

Som ett tomt skal. Kanske ska jag bli orolig över att jag inte känner någon smärta. Kanske ska jag vara glad. Den bitande kylan säger att den fysiska smärtan fortfarande är kvar - den har inte lämnat mig.

Av nav - 7 februari 2010 16:32

Jag visste inte att det var möjligt.. Men nu när jag vet det vill jag inte ta in det - vill inte veta om det.

Av nav - 6 februari 2010 19:19

Jag antar att jag inte är lika duktig som honom. Jag kan inte lägga tre år i en låda och sedan hoppas på att det gör det bättre. Jag kan inte lägga alla minnen i en låda - bara sakerna. Minnena är alltid kvar. Så jag beundrar honom hans idiotism. Jag beundrar hans hopp för ett bättre liv.

Av nav - 3 februari 2010 00:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av nav - 2 februari 2010 23:12

Ett sista avsked. Vad säger man till personen man älskat i tre år och pratat med varje dag? Vad är det bästa att säga till den någon man antagligen aldrig kommer prata med igen eller någonsin träffa? "Tack för det här tre åren, ha ett bra liv"?
Det kommer göra ont så fort jag tar in sanningen. Men tills dess är jag glad att vara instängd i mig själv så jag slipper känna.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du som de olika "karaktärerna" jag skriver om?
 Förvirrande! Svårt att tolka vem du skriver om/skilja dem från varandra.
 Skriver du om olika?
 Bra!
 Jättebra.

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok - Leave a print


Ovido - Quiz & Flashcards