Under masken

Alla inlägg den 10 mars 2008

Av nav - 10 mars 2008 23:38

I nattens skuggor och lysande träd

Tystnade fåglarnas sång

Månen förkunadde: Tiden är slut! Och slog sin silver gong-gong.



Jag vet egentligen inte vad det var som fick mig slå nummert och sedan trycka på ''Ring''. Men jag är glad över att jag gjorde det. Han som svarade vart precis som vanligt, som om jag hade ringt tillbaka i tiden (om man nu bortser att han inte svarade ''Hej älskling!'' och inte lät som han just vunnit 100 miljoner).


All min styrka om att orka vidare kom plötsligt tillbaka bara av att höra hans röst, höra han skratta till något jag hade sagt. Kanske, kanske fanns det hopp, ialla fall?

Har man ett hopp ska man tända det, och låta det brinna

Annars, kan hända, kan det försvinna.

Det försvunna kan komma igen för att stanna



http://www.youtube.com/watch?v=soGm_msJb6c&feature=related

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du som de olika "karaktärerna" jag skriver om?
 Förvirrande! Svårt att tolka vem du skriver om/skilja dem från varandra.
 Skriver du om olika?
 Bra!
 Jättebra.

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok - Leave a print


Ovido - Quiz & Flashcards