Under masken

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av nav - 24 februari 2009 00:07

Då det har kommit till min vetskap att vissa onödvändiga personer - Jag vänder mig mest till dig som är värre tyran än Stalin, stinker som kattskit - ovidkommande och stickande - och som inte vet att incest är olagligt, men som ändock lever upp till sin blond-het (fejk eller inte - både yttre och inre) och med oanade existerande sattser av hjärnsubstans - läser (möjligen följer) min blogg. Till dig säger jag detta: ENJOY.  När ska du ha råd att köpa dig ett liv på tradera?


~~ 


Haha, läste just Isbjörnens blogg. Me love! SÅ jävla underbar! Extra kul när man träffat alla som är med. V tipsade mig (V- du börjar bli för dyr för mig. 100 kr borta på två dagar?)



JOBB! Jobbat idag :) Srsly, dom behöver mig. Ingen annan har kompetensen som behövs för att städa ur förrådet. Faktiskt. Och ingen failar och muntrar upp stämningen så pass mkt över en ynka liten ljus-sak-med-propeller-uppe-på. Fail on me :)


Hmm.... Annat kul... Williams på freda som vanligt... Mkt telefonsamtal. OMNOMNOM :D hmm. Oskar ska få sova i fåtöljen inatt. Orkar inte med honom längre. Dessutom tror både han och jag att Mimmi inte tycker om honom :/

Fortfarande inget svar på mailet. V vill att HV ska följa med ut igen så han kan charma henne. :P (förlåt, men jag vet att du vill ;) ) Btw V, du gör flogsta- g:a uppsalabussresan att gå såååå snabbt :O

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du som de olika "karaktärerna" jag skriver om?
 Förvirrande! Svårt att tolka vem du skriver om/skilja dem från varandra.
 Skriver du om olika?
 Bra!
 Jättebra.

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok - Leave a print


Ovido - Quiz & Flashcards