Under masken

Alla inlägg den 15 april 2009

Av nav - 15 april 2009 00:33

Jag har slutat måla och teckna

Jag ritar inte ens blommor i marginalen
Jag har slutat skriva dikter, sånger och citat
Jag har slutat låtsas kunna spela gitarr
Jag pratar inte lika mycket
Jag rablar inte replikerna ur SOR så fort tillfälle givs
Jag försöker hitta mitt munspel
Jag har börjat använda kläning
Jag har lagt ner TW helt
Jag håller mig fortfarande för mig själv, för allas skull
Jag är försäljare och egenföretagare på fritiden
Jag har inte råd att supa, jag måste jobba på mitt säljsamtal
Jag sover mer, äter mindre
Hoppas alltid, slutar aldrig
Jag drömmer mer
Jag sjunger Dancing Bears, painted wings i duschen när jag är glad

Jag går inte på orienteringstävningar
Jag vet att jag inte skulle överleva
Jag har börjat plantera
Hittills har jag 4 mandariner, 2 granatäpplen, 1 citronträd, 2 vildäpplen och 2 olika slags rankor
Jag behöver snart inte ens lämna rummet för att äta
Jag skryter inte om min gröna tumme
Jag gör aldrig mina läxor eller pluggar inför prov.
Jag litar på att mig själv och hoppas att jag har superkrafter
Jag har snott min fars fårskinstofflor.
Han får dem aldrig tillbaka
Jag är en ank-mamma
Jag har ank-ungar, bildligt sett
Jag och Mkl ska resa världen runt tillsammans.
Vi ska till Månen först.
Jag ska vara den snälla vännen som hjälper till med att ta slut på tandkrämen
I gengäld lovar jag honom frukost på sängen alla morgnar han har baksmälla
Tydligen vill han ha det jämt
Jag håller mig uppe med att drömma
Alla vill att jag ska släppa, men
Jag vill inte falla
Jag tror inte någon skulle ta emot mig
Jag skriver ofta vad jag tänker, inte vad jag borde, i sms
Jag ångrar det till 47 % av gångerna
Jag tycker MS ska svara på sms nu
Jag vill inte behöva hålla koll på honom
Jag ska upp om 8 timmar,
Jag är i skolan om 10
Jag väntar mig inte mycket
Man blir så mycket mer glad då när nått bra faktiskt händer
Jag fryser
Jag har ont i ryggen
Jag är trött
Jag ser suddigt
Jag vill sova
Godnatt

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du som de olika "karaktärerna" jag skriver om?
 Förvirrande! Svårt att tolka vem du skriver om/skilja dem från varandra.
 Skriver du om olika?
 Bra!
 Jättebra.

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok - Leave a print


Ovido - Quiz & Flashcards