Under masken

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av nav - 10 maj 2009 18:05

Jag kan inte låta bli att hoppas att det ska bli som förra gången vi försökte. Glöden, brännande het. Flammor, slickande. Och känslan av att bara veta att man hör ihop.


Så vilsen. Ibland är allt så självklart, ibland vet jag inte ens vad jag ska ha på mig på morgonen. Ibland bryr jag mig inte ens.
Varken M eller N har höra av sig. M - not a surprice. N - en besvikelse. Jag sover dåligt på nätterna, hoppas på svar nästa morgon, men blir jämt lika besviken, men när det väl är ett svar i inkorgen förgyller det min dag och får mitt hjärta att slå, hoppa och skutta av glädje.
   Om jag fick chansen, skulle jag ta den? - Självklart, it's what I do. Han kommer alltid vara min drömprins. Forever.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du som de olika "karaktärerna" jag skriver om?
 Förvirrande! Svårt att tolka vem du skriver om/skilja dem från varandra.
 Skriver du om olika?
 Bra!
 Jättebra.

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok - Leave a print


Ovido - Quiz & Flashcards