Under masken

Alla inlägg under maj 2009

Av nav - 4 maj 2009 12:28

Det gör hon antaligen, och det är ömsesidigt. Jag hatar henne också. Mest för att jag kan och vill, dels för att hon är en wannabe me. Hon hatar mig nog för att hon vet att jag kan sno tillbaka honom. Jag har gjort det förr, typ, tre-fyra gånger. Först från Elin, sen Sb, och sen Hl två gången, när jag ändå hade vanan inne. " ... och sluta smsa till mej, Helena blir skitsur när hon ser att dte är från dej. Hon rentav hatar dej!" I don't blame her. It made me happy.


 M, sorry för messet i lördags. Jag skrev bara vad jag kände, men jag vet att jag inte borde ha skrivit alls. Jag vet att du inte vill veta av mig, det gör bara ont att veta om det. Jag vet att allt det där bara var mer prat och drömmar än verklighet. Om det bara kunde bli verklighet...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du som de olika "karaktärerna" jag skriver om?
 Förvirrande! Svårt att tolka vem du skriver om/skilja dem från varandra.
 Skriver du om olika?
 Bra!
 Jättebra.

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok - Leave a print


Ovido - Quiz & Flashcards