Under masken

Alla inlägg den 4 april 2010

Av nav - 4 april 2010 19:17

Jag visste att det skulle hända, men det känns ändå som om någon skärt av min blodpulsåder och tänt eld på den. Något mer känner jag inte.

Av nav - 4 april 2010 19:06

Jag har vant mig vid att han inte är där. Nu saknar jag honom bara på ett stadium som är övervinnligt.
Men icke. Jag hinner inte mer än tänka tanken förän det är där igen. Den där känslan av att allt är hopplöst och förgäves och att det inte spelar någon roll längre.
Jo, det är där hela tiden. Men jag...jag ser bara ingen anledning längre. Varför ska jag gå runt och sakna? Det är ju inte precis som att han saknar mig. Han hade inga problem med att gå vidare, så varför ska jag? Men jag tänker inte ta första bästa bara för förströelse. Jag har min mur nu, och jag tänker inte släppa in vem som helst igen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du som de olika "karaktärerna" jag skriver om?
 Förvirrande! Svårt att tolka vem du skriver om/skilja dem från varandra.
 Skriver du om olika?
 Bra!
 Jättebra.

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok - Leave a print


Ovido - Quiz & Flashcards