Under masken

Alla inlägg den 11 april 2010

Av nav - 11 april 2010 11:52
Thå
Thåström - Fanfanfan

Fast jag inte sett dig på så länge
Tänker jag på dig iblandDet var nånting som fastnat på mignåt som aldrig helt försvannFanfanfan det skulle varit duFanfanfan det skulle varit duFick jag spela om partietFick jag chansen en gång tillFick jag vrida tillbaks tiden om dom gav mig en ny givFanfanfan det skulle varit duFanfanfan det skulle varit duAlla klockor, körerAlla himlens orglar skulle varit för ossAlla trummor och trumpeterAlla sagor, alla underAllt på en och samma gångFanfanfan det skulle varit duFast det var så kort romansvar det nåt jag borde ha förståttSåna chanser kommer en gång baraAldrig att dom kommer tvåFanfanfan det skulle varit duFanfanfan det skulle varit du

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du som de olika "karaktärerna" jag skriver om?
 Förvirrande! Svårt att tolka vem du skriver om/skilja dem från varandra.
 Skriver du om olika?
 Bra!
 Jättebra.

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok - Leave a print


Ovido - Quiz & Flashcards