Under masken

Alla inlägg den 13 december 2008

Av nav - 13 december 2008 00:11

Sååååååå möööörk är naaaatten i midvinter tiiiiid



Jag har alltid hatat att gå lucia tåg. Jag har scenskräck. Har alltid haft, kommer alltid att ha. Dock älskar jag att sjunga. Har just haft sinstar-tävling med två kompisar. De enda låtar jag verkligen äger på är Gwen Stefani - What are u waiting for?, The Cardigans - Losing your favorit game och Ashlee Simson - Pieces of me. Idag tror jag nog ändå att jag var liiite, liite  bättre på Pieces of me än förut. Jag mer halvskrek ist för sjöng. Kul va de iaf.




Jag är så jävla trött på dina lögner. ''Messa om du vill nått''? In my ass, NO. Du svarar ju inte. Du är aldrig inne på msn. Du har tagit bort alla mina kommentarer i din blogg, till och med den där jag tipsar om mat. Vilka signarer ger inte de? Jag vet att du ångrar att du överhuvudtaget känt mig, men du kan inte säga nått om att du hade nått emot de under tiden. Du ska inte heller säga nått om att du tror att jag lekte med dig.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du som de olika "karaktärerna" jag skriver om?
 Förvirrande! Svårt att tolka vem du skriver om/skilja dem från varandra.
 Skriver du om olika?
 Bra!
 Jättebra.

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok - Leave a print


Ovido - Quiz & Flashcards